| Головна » 2009 » Квітень » 14
Засоби масової інформації, що по праву іменуються «четвертою владою», згідно обраній місії мають бути «дуже чуттєвими» до потреб споживача, найбільш відкритими до діалогу. А натомість маємо безліч шаблонних видань, замовних матеріалів, купу бруду, «джинси», чіткий поділ на декілька «таборів». Останнє визначає зміст, а інколи і рейтинг. Сучасний медіа продукт - осн
...
Читати далі »
|
Патріотична налаштованість, підкріплена молодіжним запалом, може стати запорукою успіху будь-якої справи. Це стосується і звичайної буденної діяльності, і навіть важкого процесу керування державою! Конструктивна енергія молодіжного духу особливо необхідна в питаннях відродження національних традицій, відновлення етнічних пам’ятників, встановлення історичної справедливості, захисту національних ідей та культурних інтересів. Вирішуючи ці проблеми, хто справді «від душі», а дехто тому, що цього вимагає статус або так можна буд
...
Читати далі »
|
|
|
|
| Статистика |
|
|